Josef Stehlík (ASZ) podpisal memorandum

Slovenskí a českí farmári podpísali spoločné memorandum

Podpora spoločnej poľnohospodárskej politiky a výmena vzájomných skúseností s ochranou pôdy je cieľom spolupráce Vidieckej platformy, Spolku farmárov Slovenska a Asociácie súkromného poľnohospodárstva ČR, ktorú v stredu vo Svätom Antone v okrese Banská Štiavnica spečatili slovenskí a českí farmári podpisom spoločného memoranda.

Člen Rady Spolku farmárov Slovenska Milan Kyseľ označil túto spoluprácu za veľmi dôležitú a nápomocnú pri riešení problémov farmárov. „Prioritou našej spolupráce je spoločná poľnohospodárska politika a to, o čom sa stále hovorí aj v médiách, a to je stropovanie, ktoré je o tom, že sa na úrovni Európskej únie nastaví nejaká kvóta, na ktorú bude farmár alebo poľnohospodár poberať dotácie,“ uviedol Kyseľ.

Za prínosné označil toto partnerstvo aj Josef Stehlík, predseda Asociácie súkromného poľnohospodárstva ČR. Jedným z hlavných cieľov spolupráce je podľa jeho slov boj proti zle nastavanej legislatíve týkajúcej sa poľnohospodárov.

„Je mnoho vecí, ktoré sa nám v Českej republike podarilo posunúť dopredu, ako napríklad lokálne výrobky, predaj z farmy a podobne. Na druhej strane, sú na Slovensku veci, ktoré by sme radi prevzali, takže ide viac-menej o vzájomnú výmenu skúseností, ktoré máme jednak s tvorbou spoločnej poľnohospodárskej politiky a jej aplikáciou do konkrétnych zemí, ale aj s národnou poľnohospodárskou politikou, ktorú robia jednotlivé štáty, a potom aj s praktickými dosahmi na jednotlivé farmy,“ zhodnotil Stehlík.

(tasr)

Komentáře

  1. KAŽDÉ ČÍTANIE TOHOTO SVEDECTVA O tom, AKO ZÍSKAM PÔŽIČKU ZO ZÁKONNEJ A DÔVEROVANEJ ÚVEROVEJ SPOLOČNOSTI Volám sa Kjerstin Lis, hľadal som pôžičku na vyrovnanie svojich dlhov, všetci, s ktorými som sa stretol, boli podvedení a brali som svoje peniaze, až kým som sa konečne nestretol s pánom Benjaminom Breil Lee Mohol mi požičať 450 000,00 R. Pomáhal tiež niektorým mojim ďalším kolegom. Hovorím ako najšťastnejšia osoba v celom dnešnom svete a povedal som si, že ak každý poskytovateľ pôžičiek, ktorý zachráni moju rodinu z našej zlej situácie, poviem meno celému širokému svetu a som šťastný, že môžem povedať, že moja rodina je späť nadobro, pretože som potreboval pôžičku, aby som mohol začať svoj život po celý čas, pretože som slobodná mama s 3 deťmi a celý svet sa zdal akoby visel na mne, kým som nemyslel Pána, ktorý poslal pôžičku, ktorá zmenila môj život a že z mojej rodiny, bohabojný veriteľ, pán, Benjamin, bol Spasiteľ, ktorý bol BOH poslaný na záchranu mojej rodiny, a spočiatku som si myslel, že to nebude možné, kým nedostanem svoju pôžičku, pozval som ho k svojej rodine - spolu strana, ktorú neodmietol, a poradím každému, kto skutočne potrebuje pôžičku, aby kontaktoval pána Benjamina Breila Leeho prostredníctvom e-mailu na adrese (247officedept@gmail.com), pretože je tým najrozumnejším a najlaskavejším veriteľom, sa niekedy stretli so starostlivým srdcom. Nevie, že to robím šírením jeho dobrej vôle smerom ku mne, ale mám pocit, že by som sa o to s vami mal podeliť, kontaktujte správnu pôžičkovú spoločnosť. E-mail: 247officedept@gmail.com alebo whatsapp + 1-989-394-3740. ,

    OdpovědětVymazat
  2. Šťastný Nový Rok všetci,

    Rád by som sa s vami podelil o príbeh o tom, ako som ťažko prešiel z podnikania k slobodnej matke, pred pár mesiacmi som žil z necelých 2 000 eur mesačne, ale dnes som hrdým majiteľom baru a môžem sa oň starať deti a môžem Worthy Life, to všetko vďaka spoločnosti Lee Finance Inc. O súkromnej pôžičkovej spoločnosti som sa dozvedel cez priateľa, spočiatku som sa bál negatívnych vecí, ktoré som počul o online veriteľoch, ale riskoval som a požiadal o pôžičku 120 000 € na začatie podnikania ma prekvapilo, že mi bol úver schválený a po podpísaní potrebného dokumentu a splnení povinností popísaných v úverovej zmluve mi bol úver pripísaný na bankový účet za 48 hodín, dnes som investoval peniaze som hrdý majiteľ baru tu v Košiciach, rozhodol som sa podeliť o svoj príbeh s tými, ktorí hľadajú pôžičku, mohli by v prípade záujmu získať pôžičku z tejto renomovanej pôžičky. Spoločnosť Lee Finance Inc môžete kontaktovať e-mailom: info.leefinance@gmail.com

    Prajem vám veľa šťastia a dúfam, že môžete využiť túto zlatú príležitosť.

    S Pozdravom
    Gabriella

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

"Raději Hitlera než Habsburka," mínil neschopný ministr

DFC Budweis byl za 1. republiky nejúspěšnějším jihočeským fotbalovým klubem

Jindřichohradecko jako Divoký západ