Brejlovci jsou stále potřební
České dráhy postihl nenadálý výpadek lokomotiv řady 380, zvaných Emil Zátopek. Z dvacítky kusů jich o tomto víkendu zůstalo v provozu 15, což potvrdil mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský.
Jedna lokomotiva je nepojízdná v důsledku nehody na přejezdu v Maďarsku, jedna je na plánované údržbě, další tři jsou v garanční opravě. Dráhy výpadek v provozu nahrazují, jak se dá.
Problém je především na relaci Praha – České Budějovice, kde dva páry vlaků (rychlíků) o víkendových dnech místo „třistaosmdesátky“ vedla dieselová lokomotiva brejlovec. Od pondělí ji mělo nahradit narychlo sehnané eso z Moravy, k tomu nakonec ale nedojde. Dieselové lokomotivy jezdí z Českých Budějovic do Prahy dál.
Výpadek lokomotiv není na české železnici úplně neobvyklý. Loni na podzim řešil lokomotivní krizi i RegioJet, zhruba ve stejnou dobu si dráhy půjčily brejlovce od Kladenské dopravní a strojní na trať mezi Klatovy a Železnou Rudou.
Dieslová lokomotiva zvaná Brejlovec (754) |
Jedna lokomotiva je nepojízdná v důsledku nehody na přejezdu v Maďarsku, jedna je na plánované údržbě, další tři jsou v garanční opravě. Dráhy výpadek v provozu nahrazují, jak se dá.
Problém je především na relaci Praha – České Budějovice, kde dva páry vlaků (rychlíků) o víkendových dnech místo „třistaosmdesátky“ vedla dieselová lokomotiva brejlovec. Od pondělí ji mělo nahradit narychlo sehnané eso z Moravy, k tomu nakonec ale nedojde. Dieselové lokomotivy jezdí z Českých Budějovic do Prahy dál.
Výpadek lokomotiv není na české železnici úplně neobvyklý. Loni na podzim řešil lokomotivní krizi i RegioJet, zhruba ve stejnou dobu si dráhy půjčily brejlovce od Kladenské dopravní a strojní na trať mezi Klatovy a Železnou Rudou.
Komentáře
Okomentovat